Friday 18 May 2012

I wish i will

Assalamualaikum wbt,

Hey hey hey ape cerita semua orang kali ni ? Takde cerita kan ? Aku pon. And i got almost a month who did not perform anything kat blog ni.Why ? no reason. Pemalas mungkin. Oh aku menang award ratu paling malas kali ni oyeah.Dan aku tak rasa ada orang lain boleh challenge aku untuk award ni. Why should i've been proud of it ? again and again, sukahati aku lah! hewhew

Dulu kan aku suka berangan nak jadi macamtu la macamni la and until today even just now i did it. Omg ape kau ni. Serius best bila kita buat wishlist nak jadi macam macam and nak beli segala benda pastu kita je tau. Tapi sekarang punya zaman lain macam. Tak sempat nak berangan tangan dah laju lagi update bagai nak gila kat fb kau tu. Eh aku tak ar. Twitter je yang di layan .hehehe HMMM nak tau jugak ke aku selalu berangan apa? Euszzz macam kelakar pon ada tapi why not kita share kan .Kita kan adik beradikk.(please la haha) . Biasa nya aku berangan masa nak dekat dekat tido ke ataupun masa aku tengah duk boring tak tau nak tengok ape dah so, i've decide to focus on 1 point and dari situ lah bermula nya kisah angan angan ku. Padahal nye takde la sampai nak kena decide dulu baru boleh start berangan tapi selalunya benda tu jadi dengan sendiri. Tau tau je kita tengah termenung. Ha pernah kan ?tipu la kalau cakap tak sebab semua orang berangan la.Aku pon manusia jugak ni ha elok je berangan jadik princess cantik pakai gown kembang siap ada crown atas kepala sambil buat rambut macam dalam cerita Rapunzel tu kan. Ha kantoi dah satu angan angan aku. So bilamana aku bosan sejenak tadi aku pon berfikir fikir why not jugak aku tulis and typing something kan. UNFORTUNATELY aku cuma main klik dekat desktop which is ada button menuju ke PAINT doc. So apelagi weh im start with trying to draw sesomething but tak menjadi so terhasil lah wish list aku ni. Nak baca semua memang tak dapat la kan sebab quality picture tak clear jadi aku tumbesaran kan hingga menjadi sampai extra large.Tapi maafkan saya sekali lagi sebab ada certain abjad yang tak dapat di baca dengan jelas disebab kan warna yang aku lahirkan tak begitu sesuai. aku tiru Art Attack kat tv tu kot ! ok let's see how its going on :)



Jadinya dengan antara antara di atas ni memang ada banyak lagi tapi tak dan nak tunjuk semua sebab lagi pening kau orang nak faham apa aku tulih. Malas nak ulas panjang panjang lagi sebab sekarang aku ada benda nak kena settle. Understood? and please yaa stop calling me sombong again penat lah nak layan setiap satu kerenah pastu kau tak kira lagi kerenah aku ni macamane rupa dia pulak. Okay deal so nak siap siap untuk riadah ( eceh ) and assalamualaikum semua !