Thursday 16 February 2012

Masa masa aku perlukan itu ini

Assalamualaikum kawan :))

Masa masa begini aku sememangnya memerlukan bimbingan yang betul supaya aku tak terlebih-lebih dalam mengisi kemarahan yang datang tanpa ketuk pintu dulu. Tak patut. Biasanya waktu sebegini selain daripada istighfar yang teguh, aku juga amat memerlukan semangkuk ABC atau apa apa yang berkaitan dengan hijau. At least la mangkuk tu warna dia hijau ke, or susu cair tu bertukar colour menjadi haru hijau ke kan kan. Ha dah best dah tu. Tapi please la bendasing ( benda asing la senang citahh) yang bikin aku berangin di malam yang dingin ni, don't do this again ok. I sememangnya tidak sukakan amarah yang melampau jadi tolonggg, tolong shuh shuhh la my angry bird feeling sekarang ni. Wa dah lega bila tengok blog gua sebentar tadi. Klik je dah hijau dah. Ha tak jadi nak geram lama lama dah. Eh tapi kan serius gua geram balik semula sebab ABC tak tahu nak cari ceruk mana la malam-malam gelap begini. Nak tunggu besok memang tak dan la aku nak makan kan. Takpe, aku ada begambar dengan ABC ni pun dah cukup betuah rasanya malam ni. Ok guys, jemput makan naa.



So, konklusinya di sini jangan cepat naik angin ye kawe-kawe. I ni takde la selalu marah begini kecuali ada perkara yang tak sedap untuk I dengar dan alami, dia akan timbul kemarahan yang syaitonirojim tu selalu bisikkan. Tak best kan marah ? Marah tu best sekali sekala tapi tak elok untuk kesihatan. Dah penat bebel untuk segmen hari ni. I tidur dulu ya. Jangan lupa solat nya ya kawan kawan !