Monday 20 May 2013

Nad tunang, Puan Yana kahwin


Hi. Assalamualaikum :)
Phewww. Done with hectic part. 
So now, we are in chilling part yo.

BUZZ!

eh hai hai semua. Seperti di beritahu sebelum ni, di bulan Mei yang penuh meriah gilang gemilang ini akan ku hadiri dua majlis kawan baik di mana seorang tu bertunang manakala seorang itu lagi berkahwin. ok. i am only 21st this year. and not too late to get married. faham?
muehehehehehe

Takpe, masih muda lagi. Masa ni lah kita enjoy dengan attend kenduri kawan-kawan ye dak. Kang kalau awal betul kahwin mau nya nak kena bawak anak beranak laki apa semua sekali heret gi kenduri. ah aku nak chill dulu. *ini ayat nak sedapkan hati sendiri* 

Apa yang membuat kan aku nak sangat attend wedding ni ? and engage day kawan ni? baik, sebabnya ialah dua-dua ialah bespwwweeeennnnn aku masa study. yang bertunang tu housemate aku dulu. But then, dak umah yang lain ada urusan lain maka aku tetap juga nak pergi. Yelah, cuba kalau kau buat kenduri, lepastu mesti la nak kawan attend ye tak, lepastu kawan kau tak dapek nak datang. Kecewa ? 
" NO,IT ISN'T " *cikgu BI ajar masa sekolah rendah dulu jawap camtu* 
Jadi oleh sebab aku taknak dapat benda yang sama maka aku gagahkan jua walaupun dari KL ke Seremban semata nak hadir menggembirakan hati kawan. yeay !
Tak, sebenarnya, aku wakilkan kawan yang tak dapat hadir tu. so takde la dia rasa terkilan sangat kan bila ada jugak housemate sanggup datang dari jauh.

Yang kedua, sebab aku nak hadirkan diri jugak adalah kerana member yang kahwin ni adalah kawan baik. Satu universiti, satu kelas even kitaorang start rapat pon masa nak dekat dua tiga sem terakhir. Husband and wife ni memang kawan aku pon muahaha. dua dua satu kelas. memang kelassss kau jahh.
 jadi memang bagi aku wajib sangat kot nak kena datang. Kat Banting je. hihi kita gerak reramai g sana tau. Best, even tak semua yang ada tapi still, ada yang sanggup dari Mersing turun Banting kot semata-mata. ha nampak tak semangat persahabatan tu. huhuu so aku rasa, kenapa aku yang dari KL ni tak dapat nak datang kan. Jadi aku pon datang lah kenduri kedua-dua kawan ni.

 <<<< SELAMAT DATANG KE GALERI HARU HIJAU ! >>>>
 *buat muka excited sekarang!*

 # Tengoklah kawan-kawan,kitaorang hanya sempat sampai ke tempat photoshoot je. Kat Nilai ni :)


 # Rinduuu budak Nad ni sangat ! oh ye, ni nad. Dia yang bertunang tu dan dia sangat teruja dengan kehadiran kami. Sorry Nad tak sempat singgah rumah



 #Orang photoshoot, kita pon nak jugak ! tak boleh la tengok je kan. kan kan kan ?




#ni masa tunggu nad ber out door, kitaorang sempat terbeli dan termakan McD(opss) dan terpegun dengan pemandangan kat sana. cantik. Betul-betul depan Nilai 3. pandai cari tempat photo shoot cecantik yeee



#Ini dia Nad yang kita cerita tu =) shes my ustajahh hehehe

#pemandangan dari tempat photo shoot outdoor. Sementara tunggu nad, macam biasa...makan 


#eh apa ini? tuu nampak tak..ada aeroplane baru nak berlepas hehheee. excited sangat sampai mintak member slow kan kereta. Kitaorang otw balik dari Seremban dah masa ni


 #ini pulak ustajah liana. Sempat sangat singgah Paradigm Mall semata nak beli hadiah. Last minute punya kerja memang tak awesome weh @chatime

 # helloooo dah sampai Banting ! *psst masih ada mekap, nak tengok takde mekap-mekap?scroll lagi gambo kat bawah*


 #tatatadaaaaaa takde mekap dahhh ! ahahah ni la dia yana :) patutnya jadi pengapit but imma bit late sebab kesesakan lalu lintas. hmmm kesian pengantin tunggu pengapit isk isk isk


# ni semua geng  satu kelas. belum ada semua lagi ni. kalau semua naik pelamin ni mau berguguran jatuh bunga dan dedaunan indah di belakang kami tu :p




 #oh, everyone do say hi to Angeliana Jolioss. yang pakai spek yang over tu ye. hi :)



 #kita tak beli pon baju yang kita tunjuk haritu. tak sempat =( Last minute punya plan, kena carik warna blue turqoise. hanya Allah yang tahu betapa last minit nya aku.

 
#Back to reality. home, im coming bebeh ! *ok,bukan home, bed pillow blanket im comingggg*

Maka itu sahaja entri kali ni. Terima kasih tidak terhingga pada kawan-kawan yang sanggup ambil hantar dengan selamat. Thanks awak :)
Dah dah sambung buat kerja. 
Good bye xoxo 
ewah