Tuesday 21 May 2013

Lagi gambar Wedding Yana & Nad e-day [Part 2]

Assalamualaikum. hi. tiada apa yang dapat di post melainkan sambungan daripada kenduri itu hari. Part 1 itu hari ada banyak aku bebel-bebel. Jadi kali ni inshaaAllah.....inshaaAllah aku kurang kan bebel hehehe. Bukan apa, itu hari aku macam terbawak kamera beso. Maka haruslah memori didalam pon beso ye dak. Kawan-kawan pon akan tanya, mana gambo? haritu kan banyak tangkappppppp... 
ok la ni aku masuk kan gambo korang kat blog aku ni je ye. Nak tengok, sila. Taknak, jalan... senang kan? hihihi


#Lagi banyak aku post gambau, lagi banyak muka aku di mana-mana. Sumber: Nad tunang

 #Nad. Kitaorang curik-curik snap gambar dia masa tengah photoshoot outdoor. muehehe


 #Ini Eiya. Kawan baik owner blog Haru Hijau. Dulu kami sebilik. Sehati dan se Jawa 


#Lagi gambar Eiya 


#Anis :) aku tumpang tidur rumah dia lah kat Shah Alam haritu. Sesapa nak hantar anak tusyen, boleh call dia. Nak number, mintak me

 
#Perlu ke ada Zul kat depan ni.. Mengapa aku ketawa berlebihan...Zul y u no tepi sikit. Me tangkap gambo kan. 

 
 #Raja Sehari. Yana dan Amir :)


 #Waa sempat lagi ye kau. Orang nak balik di paksa-paksa nya tolong tangkap kan gambo. Nahhh


#wooo saja je nak show off gambo Angeliana Jolios ni. muahahaha 

Ok geng. tu je gambar yang ada. Nak banyak, bawak kamera sendiri haha. k jangan ah sentap. Ada je banyak lagi gambo tapi sume tu gambau aku jelah banyak. HAHAHA ko nak ke tengok gambar aku lebih banyak ? Nantikan next entry xoxo. Jaga diri hiasi peribadi jangan berjudi. EH?