Saturday 30 April 2011

Bahagia ada kawan macam cik Gajah ni tau..Terima kasih untuk semuanya ye


Salam 1 Malaysia semua !
sedang aku membelek-belek laptop ni tadi aku terjumpa satu khazanah ni
Ape dia khazanah tu,memang tak nampak kazanah sgt lah.
tapi tiba tiba terasa sayu sangat bila teringat waktu susah senang yang kita dah lalui sama sama.

Setiap apa yang aku buat even nampak sengal dimata orang lain,tapi tak pada dia
yup,dia sangat memahami aku.
Aku tak pernah sangka saat-saat aku dalam ape jugak situasi pun dia still akan ada kat belakang aku untuk give her support.
Itu yang paling aku terharu skali.Ape saja aku boleh kongsi dengan dia trmasuk hal-hal peribadi.Okey.kadang-kadang tu memang tak nafikan memang kiteorang ada begaduh sikit sikit.

Tapi konflik tu pun tak pernah nak lama lama.
Ala..macam boyfren ngan gilfren kan.sikit-sikit je sudah la.
Ape je yang luaran or dalaman aku dia tau..Selalu tu memang kite berdua sependapat.
Aku still lagi ingat masa 1st met kiteorg.Mula mula tu aku yang telebih peramah ni pegi tego mak dia yang kebetulan tu mendaftar hari yang sama.
Then tau tau je anak dia amik kos yang sama ngan aku which is Dip. in Business Studies.
Dah tu tetibe aku ngan die ni berkenalan sampai la boleh dapat request bilik yang sama.
Dia tidur katil bawah,yang aku pulak duk menggelabah kat katil belah atas nuh.Lama-lama tu jadila rapat sampai kan satu kampus dah tau bila kemana-mana pun mesti ada dua-dua punye.Kalau pun tak cukup satu mesti satu dunia dah kecoh sebab dah macam belangkas.Pastu lak kan,kalau sorang lambat gi kelas je,secara auto tanpa had nye dua2 akan lambat jugak.Ha...amacam,hebatkan kiteorg??

Tapi sampai sekarang friendship tu still ada lagi and Alhamdulillah masih lagi teguh + utuh walau terkadang tak sedar yang sama2 dah kecik kan hati masing2..hehe
Kesimpulannye kat sini,hargailah ape yang kita ada walaupun tak semua yang kita harapkan akan ada sedebuk depan mata.Sesekali tu bialah kita pulak yang jadi pendengar n begitulah seterusnye..Kepada kawankawan yang kat luar sana jadilah teman yang bukan sahaja sahabat di dunia tapi boleh sampai ke akhirat kelak..insyaAllah : ))

And currently for my greatest buddy,Eiya fatie(Nur Fatehah Mohd Hairun),if dah baca ni kita nak ucap Thanks For Everything that you have done in my life.Iloveyousomuch friend..Big Hugss.