Friday 8 April 2011

Dinnerious


Tumpang lalu yeh...Assalamualaikum sekali lagi teman teman : ))
Today nak beraksi pasal dinner aritu.Hehehehe..
Mengada je kan??
Alalala..sekali sekala ape salahnye
Anyway,bertempat di Sunway Resort,bersamaan 5th April 2011 aku and the AWB gangsters(huhu) telah dijemput oleh sape lagi kalau bukan bos aku Mohd Nor Ikhsan and wife dia...
Malam tu aku sibuk berbaju ala ala pengantin bermanik hijau pucuk pisang,,(Wahh i loikeee....)pun berdandan la seadanya..kiteorg bersiap2 kat rumah sorang membe ni then bos aku pick us.Mengada lagi kann..Maklumlerr anak perempuan kena la jaga.Kalau tak habis la mamat2 luar sana yang macam buaya cikit tuh.hehe Sesoriii...Makanan pun tak membuatkan perut aku kenyang.Almaklum,perut naga kan.Macam tu jugak lah dia..Huishh tak baik cakap pasal perut tau.hehe..Takde ape nak story sangat just to inform malam tu i jadi gadis Sunsilk sekejap yangg..hahaha perasan lagi makcik ni ye..Takpe2..Las skali bos aku and her beauty wife pun ajak aku stay je umah dorang dekat area Damansara sane.Then aku pun orait je....Thanks kak Eniey and Cik Esan serta yang lain lain sebab bagi malam tu besttttttttt bangat ! Luv you all ;p