Tuesday 19 April 2011

ribut day

Salam 1 Malaysia semua.
Ok.dipendekkan cerita harini memang serupa ribut. Tak tau lah ape kisah nye tapi yang penting memang haru lah harini.Haduii.. 3am lagi aku dah terjaga.Last2 tak dapat nak tido sampai la kesubuh then sampai la jam tepacak pukul 8.
Hokeyyy,masa tu boleh rileks lagi yelah ingat kan ok je kan.
Tapi nye bila dah siap2 tu dah nak dekat pukul 9.Haaa cepat kan aku besiap??
Gosok baju lagi tau. Aku ngan member aku yang sorang ni pun gerak lah skali.
Tau tau bila sampai je kelas kan,dengan henfon nye tertinggal(tak switch off lagi rasenye)...pastu kan pastu kan kan kan..ada ke masa nak keluar2 sume bahan nak blaja baru teperasan yang file subjek tadi tu tertinggal jugak.
Lagi lah aku hanginn bila ada membe yang pesan paper notes kat aku haritu !
Hihihihi...alamatnye saya diperli dengan begitu hebat nye oleh beliau yang dipanggil lecturer.
Nasib aku sayang dia.Huh.Tapi best jugak perli dia.Tak lah pedih mane...Sebab dia tak taruk lada arini.
Anyway semua berjalan lancar(memang la.sebab tak sakit kaki.ngeng)

Heee...daaa