Thursday 28 April 2011

Berserah

Basahkan lidah dengan bacaan alQuran

Salam 1 Malaysia semua !
disebabkan harini khamis malam Jumaat,jangan lupa nak baca yasin erk
Ok.takde point sebenanye.
Harini banyak sangat perkara - perkara yang tak dijangka berlaku.Serius ngeri.
banyak jugak benda yang aku baru dapat tau harini.Tahniah !
euww.sekali tu aku terus rasa nak call ibu.hehe.anak ibu kann
Jadi semua yang tersirat dan terpendam diluahkan sebentar tadi.
Alhamdulillah,lega rase nye dapat muntahkan segala jenis makhluk bagai dalam pale hutak ni
Sabar yeh Liana.Ni tanda Allah sedang menguji hamba hamba nya...
*masa2 camni la baru rajin nak kearah keagamaan kan kau.Ni lah manusia.
lebih lagi aku ni aa.cukup hipokrit.hehehee
hah macam ustazah la kan aku?ngee
Btw,,minggu ni aku tak balik umah pun jumpa ibu
Next week kot baru boleh.Duit poket pun dah cam haremm.haha

okey.itu sahajerrr.Terimaksaehhh :))