Tuesday 15 November 2011

Wedding of the Holidayy

Rasa nya dah seminggu aku buat tak peduli kat blog ni. So, rasa macam-macam rasa lah rasanyaa. Hee. Tak. Bukan ape. Saje belagak konon2 macam buzy women. Aku memang gemar kalau tengok diri sendiri menyibukkan diri dengan benda2 tak berapa nak benda ni. Haii. Lagipun tak tau nak start macamane. Ok jom la kita cerita pasal wedding yang aku attend tempohari. Em.. bila eh ? Ha , tarikh keramat (11.11.11) Cantik kan ? Yup. Haritu aku pegi. Member sekolah lama aku la punye kakak yang married. Aku ? Tak payah nak sibuk tanya. Bila dimana dengan siapa tu aku punye hal la dey. Ehem. Tau aku jumpa siapa ? Haha. haha haha haa.ha.h. . . Ha aku tau memang takde point. Aku jumpa balik kawan2 lama masa kat teknik dulu. Ha.. membe kan. kan. Ye. Kawan. Actually kakak dia( Nabila Shakira) ni, pun nama dia Liyana jejugak. Wah wah. Saje kan. Tak pepasal aku yang ganti kang. Ha kangg. Aku panggil kekna je. Cantik. I like. Suka. Love it. Damn. Cantik kot ! dah lama kami tak jumpa. Tapi dalam tengah2 disolek tu boleh dia ingat suara aku. Alahai. Terharu duluu.

Banyak jugak aku snap gambar sane sini. Tapi banyak jugak yang tak menepati citarasa jiwa raga.Aku pun mula hangin. Tapi takpe. Aku rilek2 dulu sebab banyak jugak part2 yang aku nak menjadi. Yehyeh.. Dapat akhirnya. Tapi entah kenapa harini pun line interneto yang aku bangga banggakan selama ni masih lembs seperti baru kenal gitu. Hampeh. Jadi aku terpaksa besarkan mata dengan hanya memandang pada skrin laptop yang sememangnya takpenah berupa seperti laptop ini.
Oh ! Tak percaya bila gambar2 yang hampir siap di upload tadi di cancel kan secara cepat cepat. Ni memang nak bagi makan penyapu kat dapur tu ha. Eh kemain kau kan internet. Takpe. Lain tahun ada la tu. Good bye bye. Love means sayang. But today, I hate you. hihi