Wednesday 28 December 2011

Sibuk dan terus sibuk

Salam sejahtera semua.. Selamat tengahari juga. Sangat cepat aku menaip waktu waktu macamni untuk mengejar kan meeting kejap lagi. So terpaksa la laju laju taip yang ala-ala pro tu jadi bila orang sebelah tengok macam waaa busy nya dia ni kan. Tapi diorang tak tahu sebenarnya ada benda lebih penting lagi yang aku patut buat jap lagi. Meeting dengan lecturer sememangnya mendebarkan . Sebab apa sampai sekarang aku memang tak tahu and yang paling penting aku dah siap kerja and boleh present kejap lagi. Huh memang rasa dah laju sangat sangat sangat masa ni sebab aku rasa selama ni aku taip lama lama kot ataupun aku memang suka berangan dulu before mula menaip ataupun pergi berborak dulu dengan kengkawan or whatever. Huh penat tapi aku nak cakap jugak yang aku rasa sangat busy dan sibuk dan teramat kacau plus tak dapat nak duduk diam sebab aku tak reti diam kecuali masa tidur. Bila aku tengok orang busy gila dalam library ni baru aku rasa macam businesswomen sangat sebab aku memang suka yang sibuk so takpayah sibuk fikir benda remeh benda lain seperti makan atau makan dan makan. Ok la aku dah kena jalan laju laju pasni sebab nak pegi print tah pape tu pastu nak makan dan lepastu baru boleh fikir bila nak jumpa lecturer.

Thanks for all of this kecepatan