Wednesday 7 December 2011

Perempuan? ohh eh

Ada sorang kawan aku ni...dia sound aku dalam ym. Emm
Katanya , aku lembab. haah. sangat. haha.hihi.huhu. Sorry eh kawan. aku dah lama tau.
Kata dia lagi, harga diri perempuan terletak kat ego dia. Ape selame ni tak cukup ego ke aku ? Thanks beb, kau ingat kan aku lagi nampaknye.. Gulpp. taktau nak letak muka kat mane. Dah malu. Memang pun slame ni dah berusaha kuat nak jadi kuat. Tak mampu nak lembik lagi. Lembab boleh lagi....tapi kalau bab lemah2 ni memang aku rasa dah failed kat situ. Sejak bila aku pandai berjiwa macamni pun aku dah start tak faham. Aku je yang faham ape yang aku cakap, ape yang aku buat, aku senyum kat sape pun, aku sorang je yang tau. Ha nampak sangat dah haa.. Tak peduli yang penting fesbuk ( FB ) atau mesra dipanggil facebook itu , aku dah deactive. And sesukahati aku jela bila aku nak reactive balik. Mungkin ye , mungkin juga tak. Mungkin bila aku nak jemput makhluk2 dalam fesbuk tu ke wedding aku ngan Khairul Fahmi ( Che Mat ) tu nanti, aku activate balik lah ye. Mungkin la. Kalau tak, aku jemput untuk majlis cukur jambul anak kedua aku nanti je. Lalalalalaa.. dah mula bab pertama aku mengarut. Love means hurt. So, _____ u all ! (hee)